Verhuur Stulpkerk

Extra informatie kunt u opvragen  bij de heer H. Kuus 035- 6668201 Mobiel nr: 06-25056344 (Niet op zondag). Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen zullen wij contact met u opnemen om een definitieve reservering te boeken.

De prijzen per dag voor de huur van de kerk bedragen:

Huwelijk eigen gemeenteleden:  € 100,-
Maandag t/m Vrijdag:                  € 450,-  (Totale huurtijd max. één dagdeel = 4 uur).
Op Zaterdag:                                   € 575,-  (Totale huurtijd max. één dagdeel = 4 uur).
Concerten:                                       € 400,-  (Duur van het concert + één uur).
Herdenkingsdiensten:                  € 325,-  (Duur van de herdenkingsdienst + één uur).
(geen rouwdienst).
Groepsbezichtigingen:                  € 125,-  (Totale huurtijd max. 2 uur.
Symposium:                                                    Op aanvraag.
Bezoek van een andere
Kerkenraad of gemeente:             €   75,-
Rouwdiensten gemeenteleden:   € 100,-
Rouwdiensten van
buitenstaanders in onze kerk:     € 375,-

De huurprijs is inclusief de koster en exclusief predikant, organist en eventueel bijkomende kosten. Wanneer er meer tijd gehuurd wordt (per uur) zal de prijs naar rato verhoogd worden.

Alle prijzen gelden vanaf 01-01-2022