Ontwikkeling website

Korte info over de site.

Het ontstaan van de site vond plaats medio september 2001, en wel naar aanleiding van het boek “Van stulp tot Kerk”van Willem Otten.

Hier komt ook meteen de naam van de site te voorschijn, (ik citeer: “Daarom moest er in stilte worden gepreekt en wel in een schuur of achterhuis van de boerenhofstede” De Stulp” staande op de zessprong aan de weg naar Pijnenburg).

Ook nu is er nog een “stulpselaan”  en ook een natuurgebied genaamd “de stulp”.

De bedoeling van de site is om geinteresseerden die op het internet surfen, informatie te verstrekken over de kerkelijke gemeente van de Vuursche. De site voorziet ook in een duidelijke behoefte wat het trouwen in de Stulpkerk aangaat. Mocht u om een of andere reden meer willen weten over de inhoud van de site, aarzel niet om contact op te nemen.

De Webbeheerder is te bereiken via:  postmaster@destulpkerk.nl

Van Stulp tot Kerk, W. Otten.
ISBN: 90-9002061-6 geb. Trefw. Lage Vuursche; Kerkgeschiedenis.