Trouwen in de Stulpkerk

De Hervormde Gemeente van Lage Vuursche stelt u graag in de gelegenheid om gebruikte maken van haar bekende kerkgebouw. Zij verbindt daaraan wel enkele  voorwaarden:

• Er kan GEEN burgerlijk huwelijk in de kerk gesloten worden.
  • Er kunnen geen alternatieve verbintenissen worden gesloten, of op een andere manier buitenkerkelijke inzegeningen plaats vinden.
  • De inzegening moet plaats vinden door een daartoe bevoegde protestantse predikant.
  • Er moet gebruik gemaakt worden van een van de kerkelijke huwelijksformulieren.
  • Tot welk kerkverband de predikant en het bruidspaar behoren speelt geen rol.
  • De gevraagde predikant zorgt voor een eigen ambtelijke vertegenwoordiging.
  • Op een datum kan eventueel een tijdelijke optie worden genomen.
  • Bezichtigen vooraf is mogelijk. (op afspraak).
  • Op Zon en feestdagen kan er niet gereserveerd worden.

….Overzicht zit(plaatsen) in de kerk: klik hier

…….Na het invullen van uw gegevens kunt u een keuze maken voor
…….toestemming tot het verwerken van uw persoonlijke gegevens. (AVG)

Trouwaanvraag

Velden met een * zijn verplicht

Persoonlijke gegevens van de bruid

Persoonlijke gegevens van de bruidegom

Algemene gegevens

Door welke predikant wilt u het huwelijk laten bevestigen en inzegenen?

Privacy wetgeving (AGV)

Extra informatie kunt u opvragen  bij de heer H. Kuus 035- 6668201 Mobiel nr: 06-25056344 (Niet op zondag).
Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen zullen wij contact met u opnemen om een definitieve reservering te boeken.

De prijzen per dag(deel) voor de huur van de kerk bedragen:

Huwelijk eigen gemeenteleden:  € 100,-
Maandag t/m Vrijdag:                  € 450,-  (Totale huurtijd max. één dagdeel = 4 uur).
Op Zaterdag:                                   € 575,-  (Totale huurtijd max. één dagdeel = 4 uur).
Concerten:                                       € 400,-  (Duur van het concert + één uur).
Herdenkingsdiensten:                  € 325,-  (Duur van de herdenkingsdienst + één uur).
Groepsbezichtigingen:                  € 125,-  (Totale huurtijd max. 2 uur.
Symposium:                                                    Op aanvraag.
Bezoek van een andere
Kerkenraad of gemeente:             €   75,-
Rouwdiensten gemeenteleden:   € 100,-
Rouwdiensten van
buitenstaanders in onze kerk:     € 375,-

De huurprijs is inclusief de koster en exclusief predikant, organist en eventueel bijkomende kosten. Wanneer er meer tijd gehuurd wordt (per uur) zal de prijs naar rato verhoogd worden.

Alle prijzen gelden vanaf 01-01-2019

Receptie of feestje? Dorpshuis De Furs op loopafstand van de Stulpkerk. (100 mtr.)Bekijk de site www.defurs.nl